«Самоуправление нельзя «взять», нельзя «дать»,
нельзя «ввести».
Его приходится годами выращивать и
отрабатывать».
А.С.
Макаренко
Актуальність: Вимовляючи слова "шкільне
самоврядування", ми часто маємо на увазі особливий спосіб
виховної роботи, коли діти грають у демократію. Лише останніми роками на
передній план стала виходити вимога про реальну участь громадськості в
керуванні школою. Однак шкільне самоврядування може бути чимось зовсім іншим, а
саме – реальною частиною педагогічного процесу й не тільки. Враховуючи високий
темп сучасного життя, високі вимоги роботодавців до працівників, можна
зробити висновок, що молодій людині, яка будує успішну кар’єру, конче
необхідні навички лідера (професійного менеджера). Причому ці навички мають
бути не теоретичними (книжковими), а підкріпленими власним практичним досвідом.
Предмет дослідження: сутність, функції,
принципи, умови розвитку учнівського самоврядування.
Мета дослідження: проаналізувати та
узагальнити теоретичні дослідження і практичний досвід в організації
самоврядування учнів, показати його значення для розвитку особистості на
сучасному етапі.
Завдання
дослідження:
1.
Проаналізувати теоретичну літературу з
проблеми дослідження.
2.
Розкрити сутність учнівського самоврядування.
3.
Визначити принципи,функції організації
учнівського самоврядування.
4.
Визначити роль учнівського самоврядування у
розвитку особистості.
«Самоуправление нельзя «взять», нельзя «дать»,
нельзя «ввести».
Его приходится годами выращивать и
отрабатывать».
А.С.
Макаренко
Актуальність: Вимовляючи слова "шкільне
самоврядування", ми часто маємо на увазі особливий спосіб
виховної роботи, коли діти грають у демократію. Лише останніми роками на
передній план стала виходити вимога про реальну участь громадськості в
керуванні школою. Однак шкільне самоврядування може бути чимось зовсім іншим, а
саме – реальною частиною педагогічного процесу й не тільки. Враховуючи високий
темп сучасного життя, високі вимоги роботодавців до працівників, можна
зробити висновок, що молодій людині, яка будує успішну кар’єру, конче
необхідні навички лідера (професійного менеджера). Причому ці навички мають
бути не теоретичними (книжковими), а підкріпленими власним практичним досвідом.
Предмет дослідження: сутність, функції,
принципи, умови розвитку учнівського самоврядування.
Мета дослідження: проаналізувати та
узагальнити теоретичні дослідження і практичний досвід в організації
самоврядування учнів, показати його значення для розвитку особистості на
сучасному етапі.
Завдання
дослідження:
1.
Проаналізувати теоретичну літературу з
проблеми дослідження.
2.
Розкрити сутність учнівського самоврядування.
3.
Визначити принципи,функції організації
учнівського самоврядування.
4.
Визначити роль учнівського самоврядування у
розвитку особистості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий